+421 2 4487 26 54 TREA plus s.r.o. Kadnárova 15, 831 52 Bratislava info(zavinac)trea.sk

Ako to celé funguje?

Dnešná moderná doba a tiež aktuálna vzniknutá situácia vo svete a u nás prispela k zmene prístupu poskytovania psychologických služieb z tradičného osobného kontaktu s terapeutom na dištančnú formu prostredníctvom moderných technológii, ako sú mobilné a webové aplikácie.

Naše on-line psychologické služby môžete využívať s pohodlia Vášho domova, pracoviska, alebo z akéhokoľvek miesta na svete. Stačí Vám k tomu internetové pripojenie, mobilný telefón, tablet, notebook, alebo PC. Po registrácii a po vytvorení kreditu budete môcť naplno využívať naše služby podľa Vášho výberu, či už prostredníctvom video rozhovoru, telefónneho rozhovoru, "chatu", alebo e-mailovej komunikácie. Stačí sa len rozhodnúť, aká forma komunikácie s našimi terapeutmi Vám najviac vyhovuje. Dištančná forma Vám ušetrí veľa času potrebného na cestu ku terapeutovi a tiež eliminuje riziko prenosu nákazy. Po vytvorení Vášho užívateľského účtu sa s Vami spoja naši odborníci, dohodnú si s Vami termín a čas terapie, poradenstva, alebo konzultácie.

Po Vašej prvej registrácii a vytvorení Vášho prvého kreditu Vám tento kredit navýšime o sumu 30,00 €. Tento darček od našej spoločnosti môžete využiť na prvú konzultáciu, alebo poradenstvo.

 

Prečo využívať online služby "Psychológa na dosah"?

Online poradenstvo, konzultácia, alebo terapia Vám umožní využívať tieto psychologické služby z pohodlia Vášho domova, pracoviska, alebo z akéhokoľvek miesta na svete. Šetrí Váš čas a peniaze, lebo nemusíte cestovať na osobné stretnutie s terapeutom. Chráni Vás pred rizikom nákazy. Prináša istú formu anonymity, čo môže byť beneficiálne pre ľudí s väčším ostychom. Dištančná forma poskytovania psychologických služieb zlepšuje dostupnosť kontaktu s terapeutom, nech ste kdekoľvek.

 

Čo prináša "Video rozhovor?

Poradenstvo, konzultácia, alebo terapia touto formou sa najviac podobá na osobné sedenia s terapeutom, pretože je zabezpečený vizuálny a aj zvukový kontakt "Face to face". Video rozhovor zachováva neverbálne prejavy, očný kontakt, farbu a tón hlasu, mimiku, gestikuláciu, prejavy emocionality atď. Je veľmi vhodný spôsob kontaktu s terapeutom pre ľudí, ktorí cítia potrebu blízkeho kontaktu s terapeutom, alebo pre ľudí, ktorí sú už v terapeutickom procese, ktorý bol prerušený vďaka karanténnym a epidemiologickým nariadeniam v súvislosti s korona vírusom.

 

Telefonický (audio) rozhovor

Táto dištančná forma poradenstva, konzultácie, alebo terapie prináša istú formu anonymity. Nie je vidieť Vaša tvár, mimika, gestikulácia a ďalšie neverbálne prejavy. Podobá sa viac na osobné sedenie s terapeutom pracujúcim psychodinamickým, hlbinným, alebo psychoanalytickým spôsobom, kde pacient leží na pohovke a terapeut sedí pri jeho hlave. Obaja sa počujú, načúvajú jeden druhému, sú oslobodení od vizuálnych podnetov, ktoré sú v tomto spôsobe terapeutického procesu vnímané ako rušivé. Klient a terapeut sú pri tomto spôsobe komunikácie viac v kontakte so sebou, s prežívanými emóciami a môžu sa na seba viac "naladiť" a porozumieť si. Takáto forma terapeutického procesu tak môže pôsobiť viac do hĺbky a odhaľovať aj nevedomé procesy.

 

Chat

Poradenstvo, konzultácia, alebo terapia prostredníctvom "chatu" je anonymný spôsob komunikácie s terapeutom. Terapeut a ani klient nevidí a nepočuje toho druhého. Niektorí ľudia preferujú práve takýto spôsob. Má však aj nevýhody. Horšie sa vyjadrujú pocity, nálady, Ktoré poskytuje video, alebo audio rozhovor klienta s terapeutom. Klient a terapeut sú odkázaní len na formu písania. Tým sa aj predlžuje samotný proces, pretože svoje myšlienky píšeme pomalšie, ako keď ich povieme. "Chatovanie" je menej spontánne, pretože nám umožňuje čokoľvek korigovať, čo sme už napísali a neodoslali terapeutovi. Máme teda viac času premýšľať nad tým, ako svoje myšlienky vyjadríme na rozdiel od toho, keď sa rozprávame.

 

E-mailová komunikácia

Táto dištančná forma je skôr of-line komunikácia, Pretože V nej klient a terapeut neinteragujú v rovnakom čase. Klient najprv napíše svoju správu do e-mailu, má čas na to, aby túto správu editoval až do doby, keď sa s ňou stotožní a až potom ju odošle terapeutovi. Terapeut si správu prečíta, popremýšľa a napíše klientovi svoju odpoveď. Klient reaguje na terapeuta až po prečítaní odpovede terapeuta. Dištanšná e-mailová komunikácia je úplne anonymná. Terapeutický proces je veľmi zdĺhavý, ale konzultácia, či poradenstvo prináša benefity lepšie.

error: Obsah je chránený !!!